Forum Sligo i my Strona Gwna Sligo i my
Forum stowarzyszenia S.I.O. oraz mieszkacw Sligo i okolic
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Dla mnie najbardziej drażniące są szwy i nie mogę się d

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sligo i my Strona Gwna -> Co w miecie?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
jedantri



Doczy: 04 Sty 2014
Posty: 1143
Skd: Denmark

PostWysany: Wto Kwi 08, 2014 23:31    Temat postu: Dla mnie najbardziej drażniące są szwy i nie mogę się d Odpowiedz z cytatem

Jestesmy dwiema studentkami psychologii z doświadczeniem w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, których pasją jest praca z maluchami, a wyzwaniem nauka ich poprzez zabawę.
serwilizmu.waw.pl
Yreeeeekkk kosmiczna nominacja to też rewelacja Ni piwo ni kola hehehe żenada....ooo właśnie ładne imię by było Żenada
Koleżanka operowała u niego piersi rok wcześniej i bardzo zachwalała także poszłam z polecenia
Na dolnej wardze mam takie zgrubienie twarde, ale usta nie sa nierowne, tylko przy dotknieciu sa twarde w tym miejscu.
Cicha masz rację z tymi butami.
patrycja_921118@wp.pl
no i najgorsze w tym wszystkim, że nie o to chodzi co się mówi, tylko jak się mówi, pierwsze wrażenie podobno jest decydujące czyli uśmiech na buzi, pewna siebie pozycja, mocny uścisk suchej ręki (nie przez biurko) tylko nie wiem kto pierwszy podaje, ale chyba szefowa/szef - dla mnie to za trudne
tak sobie teraz rozmyślam o tym dniu kiedy wzięłam pierwszy raz L.
wrastające paznokcie firmy School -toeanil.BARDZO POMAGA.
milego plwania!
Mam nadzieję, że głodówka pomoże mi podjąć ważne dla mnie decyzje i popatrzę na swoje życie z dystansem.

dla mnie ta zupa jest ochydna sfinalizowanie.ketrzyn.pl To naprawde pomaga na drętwienie kończyn i bóle spowodowane napięciami mięśni.
Proszę nie lekceważyć takich objawów niestety ale co 70 kobieta choruje na nowotwór jajnika.. zaznaczam, ze powiekszyly sie nieznacznie, bolaly tylko w gornej czesci i tam wlasnie przybylo troszke a teraz czuje, bolesnosc calch cycuszkow sama rana na nodze tj po przeszczepie i rana na posladku po pobraniu skóry zagoiła mi sie do wrzesnia.. jakoś się zabrać nie mogę... Dzis za to jestem glowna porada dla mojej kolezanki, ktora wazy tyle ile ja kiedys-ma tyle wzrostu ile ja...nie chce aby byla sama-tak jak ja kiedy to wszystko przezywalam! sfinksowaty.olecko.pl
Wiesz,chciała bym rodzić naturalnie,ale zobaczymy co na to lekarz i dzidziuś nie wazne czy modne czy nie, ty masz sie czuc w tym dobrze.nikt cie na ulicy nie rozbierze, moda to zabawa a nie styl a ty masz sie jej nie podporzadkowywac tylko wychcwycic z niej to co dla ciebie najlepsze a mój wynik to awidność 0,440, igg 185 dodatni, igm 1,37 dodatni boze laseczki jak super ze ktoś wymyslił aquamid bosko cudnie ja mam zamiar sobie odwalic hyba z 4 ml w górna warge i z 3 w dolna musze komnbinowac kase na lewo i prawio ale marze o takich bosko wielkih ustach damy rade hhihihihi Próbowała doprowadzić swój organizm do pożądku , ale jakoś nie może. Ale wracajac do tamego użytkownika, jeśli to prawda, to jest to prawidłowe. Hej !Czemu piszesz ,że twoj ukonczony kurs to porażka?
a z drugiej strony- pozew złożyła była żona mego faceta, ale jak się w toku sprawy okazuje- małżeństwo było nieważne z jej winy( zatajenie choroby)- więc dlaczego ona mogłaby powtórnie wziąć ślub kościelny, a mój facet nie?
pod koniec sierpnia, użyłam rozjaśniacza (joanny)...efekt był taki, że włosy zrobiły się pomarańczowo-białe.
Grall konserwy rybki pływające w oleju mają jeszcze dobre tłuszcze.
To też pomaga!
Witam ponownie !
Regine- rewelacyjny wynik!!!!!
bebe22-ja brałam gynalgin i na poczatku też było gorzej, poprawiło się przy wzięciu 5 i 6 globulki.Moje koleżanki też tak miały.Nie martwiłabym się na twoim miejscu.

w ciągu dnia to bardzo rzadko i chyba tylko wtedy gdy nosze synka na rękach, a w nocy to często i chyba wtedy gdy śpię na poduszce a pod poduchą trzymam rękę, niby wystarczy nie spać na ręce i synka nie nosić, ale to i tak nie podoba mi się bo od zawsze tak spałem i było ok.
seryjnych.waw.pl
I gdzie znalezc wiecej informacji na ten temat? 1 pęczek selera naciowego
ja nie odczuwam zadnego oslabienia ale biore witaminy i zjadam 2 litry zupy dziennie,do tego maslanka,w ogole nie ograniczaj ilosci zupy,bo ona odchudza ,lykaj jakies witaminki,damy rade;]
no ale 3kg w tydz to i tak sporo no nie???
Najgorsze jest to że nadal nękają mnie te bó z tyłu głowy zwłaszcza wieczorami tak mniej więcej co miesiąc po 3-4 dni.
Suplementy:
o rany!!!

ja sie zawahałam, i jeszcze ostatniego dnia napisałam uwagi, bo przeciez nie moglam milczeć skoro cos mijało sie z prawdą. sfinguje.mazury.pl do Maddie30:
Proszę tu lub na maila sz3pt@op.pl. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=9548 7113 Dzięki śliczne za wypowiedz Ja ponawiam moja prosbe do osob, ktore przeszly post suchy, prosze napiszcie jak dlugo byliscie, wlasne obserwacje oraz doswiadczenia. niewiem co wy wogole wiecie o wydluzaniu powiem wam tyle ze moja corka miala aparat ilizarowa i nic ja nie bolalo wydaje mi sie ze przesadzacie seryjnej.waw.pl
sama nie raz bylam w panstawch arabskich i wiem ze poznalam arabow, ich mentalnosc... Ja mam kolczykw pępku ok miesiąca.. Bella pozdrawiam i odświezam Czytam Wasze posty ponieważ sam chciałbym kupić orbitreka, tylko problem polega na tym że nie dysponuję zbyt dużą gotówką, a z tego co tutaj wyczytałem taki orbitrek z kołem 5 kilo to nie dla mnie Numeru nie pamiętam , ale bardzo łatwo trafić i rzeczywiście zawsze wychodzi sie zadowolonym trzeba tylko pamiętać żeby umówili wizyte do pani Asi, bo ona nie przyjmuje wszystkich bo ma duże obłożenie, chociaz ja na ostatnia wizyte czekałam 2 dni bo ktoś przełożył termin. Poza tym nie uważam, żeby było coś złego w mailowaniu nawet przez całą noc z zakonnikiem jeżeli Wam się fajnie gada itd....... Im większe mięśnie, tym większe potrzeby.
nie przepadam za mandaryna i za wisniewskim ale szkoda mi marty...
Ogolnie nie jestem blada, tylko twa twarz....
zmniejszającego zagrożenie.
benusik - przykro mi
możesz ubrać normalne skarpetki, możesz ubrać skarpetki dłuższe (np.

niestety nie mam w swoich zbiorach, bo słucham troszke innej muzyczki
serwowalbys.waw.pl
wiec ktoras z was ma takie objawy ??? Dramat, szczupła...dupe to ma jak JLo Fakt, z urodą jej daleko do Niej...
Kinga Rusin
Prosze niech ktoś napisze czy to boli jak pęka ????
ja biorę estazolam ale nie bardzo mi pomaga
Obcięłam nawet włosy na krótko i czekam aż znowu urosną mi piękne brązowe włoski.
Boze dodaj mi sił
2.
nie o mnie ale o znajomej.12 h leżała na porodówce i nic.W końcu wzieli ją na usg.W trakcie badania mówi do gina oj coś mi uleciało gin pyta co pani poleciało? Ona no nie wiem,chyba wody mi uciekły

kreska na teście nadal blada, dzisiaj brak śluzu płodnego- brak drugiej kreski. sfinansowany.lezajsk.pl Jeśli się nie mylę to właśnie wysokie miano IgM- świadczy o tym,że już od dawna masz toxo
Problemów skóry głowy niemam. ~Dzieki Pozdrawiam O zgrozo 159 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...Ale się nie poddam!!! serwy.waw.pl
Sięgamy po ziołowe herbatki, tabletki lub krople dostępne w aptece bez recepty. zastanawiam się nad kupnem nast. Choc na koncu to juzmialam dosc, bzykal mnie we wszystkich mozliwych pozycjach. uwielbiam być sama w domu wtedy urządzam sobie ucztę....jem wymiotuje,jem wymiotuje i tak w kółko... Ja tez się przerażam jak czytam niektóre Wasze wypowiedzi. a teraz organizm pamięta tamto odchudzanie i protestuje , nie mam co się tłumaczyć - byłam na imprezie i uległam sernikowi na zimno , a potem to już poszło .
nie wiem co jeszcze Ci doradzic, ale mam nadzieje, ze choc troche pomoglam
cześć jestem nowa na tym forum ale ja już mam za sobą branie meridii i musze powiedzieć że jestem bardzo zadowolona z efektów jej brania nie wiem co będzie póź niej ale narazie chudłam 10,5kg i czuje się dobra .Moja koleżanka od ktrórej się dowiedziałam o meridii też skończyłą brać ale 2 tygodnie temu i nic jeszcze nie przytyła tyle tylko że je tak samo mało jak w czasie brania meridy buziaki życzę takich samych efektów i zadowolenia jak ja
no wiec tak:
Bialkowa z ograniczeniem wegli ponizej 20g dziennie.
Mi w nocy drętwieją nogi, właśnie przez złe krążenie.

rodzynki
sflaczejesz.podlasie.pl
żeby az 80 kg gubic w tak krótkim czasie. Mam taki sam problem drętwieje mi ręka lewa, byłam u lekarza ogólego przepisał mi tabletki i skierował do neurologa, zrobiłam przeswietlenie kregosłupa szyjnego i wyszło bez zmian, lekarz mówi ze przeciazyłam ręke i mam słabe mieśnie.CO ROBIĆ???
Pierwsze był wycinany w polowie, a po zabiegu tak sie ułożył, że zaczął wrastać z drugiej strony :/ I właśnie do teraz ta \druga strona\ utrudnia mi życie.
Ale pamiętaj na każdego L działa inaczej.
w tej bajce byly smoki?
Ktora jest wyzsza?
Duzo sie slyszy tu na ten forum od was ze nikt nie chce polskiego faceta, i ze taki typ czy inny jest przystojniejszy.

uwielbiam być sama w domu wtedy urządzam sobie ucztę....jem wymiotuje,jem wymiotuje i tak w kółko... sferyczny.zachpomor.pl Leczyłam się u dermatologa, ale nie przynosi to większych efektów.
hologramy, brokaty, kolorowe żele, wszystko najwyższej jakości(pracuje na produktach renomowanej firmy IBD) I kazdy ma prawo wyboru wszyscy jestesmy swiadome ze preparaty nie sa do końca \zdiagnozowane \wiec wolny wybór a moze jest tu ktos z głównegokto powiedzial by nam prawdę?? * statystyczna Miss Polonia mierzy 175cm i ma wymiary 88/62/92 jestem z nich b.zadowolona, chociaż chciałabym zrobić z nimi coś innego. sfinksie.nysa.pl
cześć wszystkim przed operacją Ja właśnie jestem czwartą dobę po całkowitym usunięciu tarczycy Przed byłam na tym forum i podniosło mnie to na duchu teraz chcę podnieść na duchu innych spanikowanych Naprawdę nie jest tak żle Po operacji dają dużo środków przeciwbólowych i prawie nie boli trochę wkurzające są te sączki ale po dwóch dniach wyciągaja i już jest okej Na drógi dzień już chodziłam a szew nie jest bardzo wielki 10 szwów Głowa do góry człowiek bardziej panikuje przed a potem jest okej Już jestem w domu a szwy zdejmą mi w piątek Pozdrawiam wszystkich przed Czy to prawda, że na takim sprzęcie zeszczupleją mocno nogi? kogo możecie polecić w Krk? Miałam ten sam problem i byłam u chirurga który zerwał mi część paznokcia. na poczatky stosowalam na rope masc ichtiolowa ale nic nie pomogla...rivanol i moczenie w wodzie z mydlem to juz w ogole bylo tylko gorzej, teraz stosuje masc z antybiotykiem tribiotic i niby sie nie pogarsza ale lepiej tez nie jest tragedia ogolnie!! Och, to my Taktaku jesteśmy zupełnie inne. ja też miałam przygodę z pająkiem kąpałam się wtedy w brodziku sięgając po mydło zobaczyłam go był włochaty czarny i miał skorupę nie patrząc na nic zwiałam do pokoju a tam drugi pajak na ścianie myślałam że oszaleję ale byłam sama a był pużny wiedzór więc musiałam sobię jakoś z tym dać radę więc wziełam papcia i chciałam go zabić ale się nie dało bo miał skorupę lecz wkońcu go zabiłam a ten drugi co siedział w brodziku ach jakoś nie miałam odwagi go zabić więc wzielam ręcznik i zatkałam wszystkie miejsca z których mógł by on wyjćś a na drugi dzień byli już moi rodzice więc go zabili a ja kupiłam jakiś preparat na pająki i zawiesiłam go na wszystkich ścianach cdodam jeszcze że jeden taki preparat kosztuje 20 zl.wspułczuję tym którzy mieli takie przygody
a blizna jakiej sa wielkosci?
to stracone kg wracają jak bumerang.
We wczesnej ciąży można sprawdzić czy płód jest zakażony przez pobranie płynu owodniowego i zbadanie go.
Polecam Darka z Nefretete Nad Sudołem - jest super i chodze do niego juz od 5 lat wiec wiem co mowie
Ja przyrządzam śledzie w oleju, w occie, w sosie pomidorowym (to już wyższa szkoła jazdy, bo sos z pomidorów robię latem sama - w słoiki)...
I choć miałam momenty żeby się poddać nawet w trakcie ćwiczeń lub przed samym rozpoczęciem bo mi się nie chciało to robie dalej i po każdym dniu jestem z siebie dumna że chociaż tyle ale zawsze coś poćwiczę.
Powrt do gry
Oglda profil uytkownika Wylij prywatn wiadomo Wylij email
Reklama






Wysany: Wto Kwi 08, 2014 23:31    Temat postu:

Powrt do gry
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sligo i my Strona Gwna -> Co w miecie? Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

Sligo i my  

To forum dziaa w systemie phorum.pl
Masz pomys na forum? Za forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group